2006年11月23日 星期四

Haircut!

 剪到一半...in toilet...我覺得剪得襯我哦! ^^ 等...仲未剪得...呆 Ritz唻喇!!
 hehe...

六點起身...仆到去葛量洪,上氣唔接下氣...好在趕到醫生大巡房...
講左手術詳情喇...要係腰間開三個洞 @@"
O 哂咀...一直都以為開一個嘛...
仲會cut豬潤咁大舊既肺出唻...><
希望對我日後生活影響不大啦................

跟住返屋企,到夠鐘就去poly睇中醫...
係個度訓著左...醫生叫左我好多次我都miss左...
四點幾先去到hairculture...
搵左我老朋友Ritz操刀!!
即係前排幫B剪個位
事隔三年...佢終於都等到我一句"嘩剪得好好睇呀!!!"
wakakka!!事關好耐之前佢仲未係大師父
所以剪到我好肉酸呀...haha~

次次同佢傾計都會令我記返起好多好多我唔記得既事
就好似,佢竟然記得我第一本睇既係咩書
睇完之後個人變成點...
我聽返, 仍然覺得好有趣!!!

B今日唔舒服,睇醫生...冇見呀
我就返左屋企,同買左本書~殺悶思維
想買好耐好耐...但...冇錢哦!!!



5 則留言:

  1. 除了殺悶思維外 還有看他的書嘛? 我是他的書迷呢…

    回覆刪除
  2. 佢出左一系列既書加~全部都係黑色,各大書店都有加~^^ 睇完佢啲書,成個人諗野都會唔同哂~睇開左好多^v^ do u have msn?plz leave it here la~^^ after i added u, i will delete the comment, dont worry ^^

    回覆刪除
  3. 我怕你介意msn公開左嘛~

    回覆刪除
  4. 哦~~ 我以為妳話add左我之後 會把我以往的comments都delete~~

    回覆刪除