2006年11月6日 星期一

Andy's Home 雀局夜


琴日B接我去左TST 同佢family lunch @ UCC
hm...
waitress話我似係佢地個女...@@
食完再返屋企接宙仔~




我隻龜呀!!佢叫宙仔不過係女仔唻加...= = 細個唔知佢係女仔嘛...改左男仔名
佢好乖好可愛, 有時d反應仲會好人性化, 好攪笑加~^^
今日又帶佢唻B屋企swim na~
不過見到佢不停食池底既"魚屎"...我睇到覺得好唔開胃...

九點去左新城市接波波~
大家重提林子健...好攪笑...呢個世界超級細呢~
佢竟然係波波同事既ex...
仲有前幾日有單新聞既victim係我識既朋友...
今日(5 nov 06)頭版個單既victim係我表妹既同學
好不幸呀...(不幸係包括一個好女仔既ex係林子健...陰公...==)

約十點...我地已經到左andy樓下
但男主人十點先係太古睇完戲散場...行返唻...........
我地三個就買左野上去食囉...
我今日胃口好好!!食左好多餐呀!!!餐餐都唔少野加!!!

我唔識打牌的,就係房同andy傾計同睇得閒飲茶
第一次睇,好好睇喎~睇完仲有得討論下tim~

波波又win $$...大家都叫佢老千...怕左同佢打喇!! haha~
B
就輸左百幾蚊= =
三點幾先返到屋企...

left => rite : B,
波波, Jeff, me, and andy(behind me...haha~)


1 則留言: