2006年11月21日 星期二

比醫生拮爆我耳珠呀!!


 in hospital

唉...晨早十點入到葛量洪
訓下食下...點幾先做第一個檢查.....
去左照xray, 呢個時候b都已經唻左陪我了...

之後又等...再去check肺容量
吹氣前要抽血
但竟然係耳珠抽!!! @@"
佢仲放左條毛巾係我耳仔下面!!
我心諗死喇...係咪係我耳仔度"開水喉?!?!?
跟住又同我耳仔"麻痺"
搽d好涼既野係我耳仔度...
一拮...嘩隻耳仔好似比佢剪爛左咁!
我叫左出唻!!!
跟住佢又拮多一下!!
呢下真係頂唔順!喊埋tim!!!痛到隻腳係咁"dum地"!!!
OMG.....................!!!

醫生見我喊到咁...佢都好唔好意思.......= =

四點走得lu~^^
好大雨呀...B送我返屋企~訓覺 lu~
不過第二日返工...後日要朝早七半返醫院見醫生...
真係辛苦哂。

 


5 則留言:

  1. ♥麥太( Candy )♥2006年11月21日 晚上11:53

    點解要做咁多野既

    回覆刪除
  2. 因為我要安排做手術呀...0係手術前佢地需要做好多檢查 確定我身體係適合先決定日子 所以咪咁煩囉...唉... 睇醫生睇到好攰喇...= ="

    回覆刪除
  3. 我都未聽過在耳仔抽血? 真的嗎?!!!!!

    回覆刪除
  4. 唔好話你...我都未聽過, 我問醫生, 不過佢問非所答 佢淨係答我 : 其實手指同腳板都抽得既... 跟住就冇答我喇..........= = 早知我就叫佢抽手指喇!!! ><

    回覆刪除
  5. 我估你當時一定痛到入心

    回覆刪除