2006年11月20日 星期一

返工頂班

Maureen昨日叫我今日幫佢返三小時
到今朝打唻叫我返六小時
最後我係返左七小時
哈哈~

本來諗住三點放工後同Ming去金鐘shopping
不過泡湯喇...佢就唻左陪我返工^^
一齊食lunch~一齊做白痴野~
maureen 前後返左唻兩次
哎呀...佢塊面有個傷口好耐都未好返...
有個小洞.......好驚呀!!!
但我同ming都話除此之外佢皮膚其實是爆好的!!!
一粒野都冇呀!!!
三個女人係度傾護膚心得!!!
之後ming自己去左金鐘買野
Maureen亦都出左去見客了...
得返我一個呆呆的...睇雜誌....
七點幾收工!!飛返屋企!
因為今日gor gor 唻幫我整電腦同食飯呀~
我要早啲返去招呼佢~哈哈!!!

聽日檢查喇...可能仲要住一晚tim lei...><


1 則留言: