2006年11月9日 星期四

QM覆診/中醫 (鹿角靈芝_特價$522!!!痴線!!!)

 QM Canteen

大家姐陪我唻覆診
其實今日可以唔駛唻...根本醫生都冇野好講...一切都要等到今個月十八日個肺科既結果先有決定...
早知就唔咁急去法國醫院照啦...save返$6300嘛...!!!
話咁快就睇完...同大家姐去左搭船

要拆喇...有人係出面掛左好多呢d紙, 知佢係為左記念鐘樓但唔知有咩作用...
不過見到勁多人影相

B教完琴出唻TST met 我
佢唔識路之餘仲要話係我誤會佢意思!!!
唔識路要問嘛!!仲要認叻!!激死我!!!
幾經辛苦...我叫佢唔好郁, 我行去寶x行搵佢...

B昨晚整親自己隻腳, 行路仆下仆下咁...唉...
何必呢...
下次唔好咁衝動喇...控制下自己啦...

睇完中醫,去左買鹿角靈芝, 貴到啞左.......特價都要$522!!!得個60粒!!!
唉...為身體...呢d錢點都要洗啦...無奈...
陪佢搵埋隻"My Lover"跟住就返屋企喇...
呢隻碟好鬼難搵...

*係中醫個度, 我隻左腳都比B整傷左...流血!!! 變相同佢一樣都傷左左腳...@@
前兩日又比佢整瘀左隻右腳...
你到底係咪克住我加?!?!!?!?!!!!
成日都"打"到我既?!?!!??


1 則留言: