2006年11月7日 星期二

九肚村?


同B去左連城上面間札幌食, 唔好味...我碗野仲要有個膠袋...@@
去左tommy探呀波~跟住就去攞錢..攞左四千蚊...
還三千五比媽媽...其實可以唔洗還, 因為係我睇醫生既錢
不過, 我自己又唔係冇...冇為用呀媽咁多啦...
咪還住一半先囉...
窮到"lone"!!

B本來應承左同我去土瓜灣行下
但大家都好攰
就係佢屋企附近行下算...
因為我想散下步呀~~~
我地行下行下, 去左九肚村
好有新鮮感 ^^

最好笑既係, B問我知唔知街上面d水龍頭既colour係代表乜
開頭佢話紅同黃, 我就估到
但間到銀色, 就估唔到...
我仲講左好多好攪笑既答案...haha~我連"佢係咪可以變做雲梯?"呢個答案都出埋...
行到成身大汗...返去沖涼大覺訓...嘩眼訓到頂唔順呀...= =

今日係佢屋企過得好休閒...


3 則留言: