2006年11月15日 星期三

設計左件婚紗...

今日做過咩呢...就係返工喇...
B唔記得我今日要返工同埋唔記得我昨晚叫佢今朝九半叫醒我..
攪到要趕返工!!!

唉...好悶...
係鋪頭畫下公仔...
見到鋪頭有本wedding magazine
睇下睇下...
就畫左幾件婚紗
最後仲為自己設計左一件~ ^^
岩哂我身型加!!! wakkakaka!!!

家姐前兩日叫我轉讀fashion design...
昨日同Tempo (同我去北海道個記者~)傾電話時
佢又話, 我身體而家咁, 唔好讀d咁大pressure既野
係讀都搵d relax d既...例如整下cake ar 咁
但我一d整野食既前科都冇...= ="
最終我去睇下工聯會既書仔
簡好哂報咩之後先發覺...
全部都係岩岩既十月開哂班喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 則留言: