2006年11月13日 星期一

旺寶雪條

由昨晚開始
我過得唔開心

今日飯後
同家姐落左街買旺寶雪條食
我而家身體差, 其實唔可以食
不過
我想開心下

 

 

其實我想喊
不過
我唔開心, 我喊
我怕會令我個病更重

呢個病令我EQ一日一日咁高
因為我要control情緒
唔開心, 要即刻諗返d開心野
或者即刻搵朋友
雖然明知問題仲係度, 仲未解決
但係我要學習點去將佢放埋一邊
以後都唔理佢...

但唔喊、而又要扮開心既後果係
你身邊既人永遠唔會知道你到底有幾傷心
就係因為佢地唔知道
就會唔明白、唔識體諒你心情
有時佢地撞正你心情好差時煩到你
你又忍唔到時
一爆
喝左佢地一聲
佢地就會不停鬧你
以為你皮氣差,亂發皮氣

其實你根本唔明白
我已經忍得好辛苦...

特別係我屋企人
我唔可以比佢地咁擔心
不過...

****點解我要自己一個人唔開心...去成就人地既放心...???****


1 則留言: