2006年11月25日 星期六

訓唔著...又有感而發...

有好多野諗
應該係話  有好多野要諗
加上發燒...成個人都好攰
訓到十二點,突然醒左...
原來腳痺...@@
覺得對腳好似唔係自己咁
好辛苦!點訓都訓唔到!
我一落床...電話就響...
(點解次次都咁岩既??? )

食面食藥MSN...
三點半先訓返...

唻梗既生活會有好大轉變
我會同自己講

"好快就習慣加喇呀女...雖然開頭係會好難捱...但點難捱都好都唔及之前咁難捱!"

Ming你快d返啦...我好需要你...= =
Jeff你都快d返啦...我地講過你返唻後我地要hotpot!!!希望可以0係我手術前hotpot啦...

突然有個好小朋友既諗法
就係...好唔想好唔想0係醫院過聖誕...
好想拍住拖去過
又或者同朋友發住癲咁過
又或者同屋企人好溫馨咁過

全部都可以得嗎??

=============================================================

朋友們都話我好堅強...聽到呢句說話真係好感動 (即刻變到唔堅強...haha)
咁唔係點喎...唔病都病左,生活仍然要過
好老套 - 開唔開心都係要過加啦~我當然會選擇開心!
幾唔想做手術都係要做,咁驚唻做乜?擔心唻做乜?又唔係第一次
最慘都係手術後個傷口痛啫...忍下囉...
我心情好d,傷口都會好得快d啦~^^

我成日都好想教好某某
希望佢諗野個方面可以正面同正常d...
但我發現要影響一個人真係好難!!!
我真係唔想放棄
但迫住要放棄了
到有一日,你識諗,你就會明白我講乜


1 則留言:

  1. 做一個開心的人,好過做一個唔開心的人

    回覆刪除