2006年11月17日 星期五

IFC

今日冇咩特別,三半陪B去補牙,跟住去左IFC行左陣,見到以上呢個好靚既decoration ^^
入面仲有好多chocolate賣,不過我唔可以食...==

去金鐘既MTR途中,撞到0靚妹,冇錯,係tvb而家個個主持,我地係點識就無謂講喇...
不過前排聽朋友講撞到佢但佢扮唔識人...我怕佢又會咁對我所以我都冇諗住叫佢
不過佢係咁望住我,我又無理由唔叫下人...
但好監介囉...大家行埋同一條路...==

今日去左Seibu新鋪喇!好興奮!!
再搭叮叮落CWB,好迫呀架叮叮...><
我地坐左係Times上面既sofa度傾計
好耐冇咁認真同B傾計喇...
但佢唔舒服,好早就送左我返屋企lu...

*呀爸好煩呀!去醫院覆診之嘛!攪到好似出國咁!我搭咩車都要你理,好鬼婆媽!煩死人!!!又小氣!!!!!!!!!!!


1 則留言: