2006年11月6日 星期一

氣功/ 法國醫院照MRI

九點幾大姐唻左接我入藍地,用氣功治療
係第一次唻,感覺好似好流咁...因為做完咩感覺都冇
又冇咩反應, 但師父話係咁加喎...
咁無計啦...都要試下...
 氣功間野 間野個名師父...閉眼諗梗用咩方法幫我喎...佢好short的...haha~

家姐車左我地去黃金海岸食lunch
超級飽呀...
 羊扖

食完就車左我返屋企, 因為我好好好眼訓...
B今日都走左堂返左屋企訓...
我地咁岩又同一個時間起身仲同時間打比大家~^^
好邪呀!!!點解成日都係咁既?? hehe~
唻左車我去法國醫院
今晚七點要照MRI, 照個肚呀今日
又要打支長針...好痛...
照好耐呀...起碼九個字...
d藥水好口乾...部機又好熱..我出哂汗呀...
勁辛苦...><

由於私家關係, 七折左都要收六千三!!!!!
想死...我個幾月既人工呀!!!

 醫院部lift...

B係出面等我等到眼都紅哂...好攰呀佢...
本來想請佢食飯, 但由於之前醫院係電話同我家姐報價時
報細左好多...以為今日只係五千左右
我帶左六千二only...借左B一百...請唔到佢食飯lu...
又去左大婆度食, B今日批准我食一次老肉飯~ hehe.. ^^
食完去左散步, 真係周圍行...仲上左去人地屋村既樓度行...

條街有條反肚既小強
我叫B幫我克服左佢...
佢就迫我慢慢行過佢旁邊
我驚到腳軟..............
程度加深喇...叫我企小強前面
好近好近咁望住佢...
五秒後..........

小強打圈係咁轉呀!!!!!!!!
嚇到我飛左去另一邊!!!!!!!!
wakkakakkakaa!!!
即刻返屋企...唔玩了...







3 則留言:

  1. 真係好有“尋找隱世醫術”feel

    回覆刪除
  2. 個醫師好堅啊

    回覆刪除
  3. "咁岩又同一個時間打比大家 好邪呀!!!點解成日都係咁既??"
    以前拍拖時都有嘅,結咗婚之後甚少囉又...點解呢?

    回覆刪除