2006年11月22日 星期三

傾計傾到喉嚨有點痛...

 "受了傷"的耳珠...傷口雖小但痛得好緊要!!!




今日好開心因為ming三點唻到我鋪頭
我教佢野,佢下星期就開始返呢度喇~雖然佢唔係咁想返...
但佢知道我老細等人用,所以佢應承左喇~

無幾耐佢個fd Ben唻左探佢,我好似係上年halloween見過佢
個時一齊玩既(因為約埋Kendy一齊,所以佢係度囉...佢個時係佢男友嘛)
佢頭先仲叫我做神婆...因為佢上次見我時我著到好似占卜師咁
我同ming都覺得佢個樣有bear bear熊咁sweet, 但佢說話實在係"太少"....

同個傻婆又係鋪頭度傾計...笑到肚痛= =
教佢野講到佢訓著...我就講到口乾...
原來返呢度係有咁多野要學要知同交代...
真係"不知不覺"

今日B放左學有兩個鐘時間
比驚喜我...偷偷唻左鋪頭搵我^^
出面落雨,佢行到成身大汗...
不過
因為一個無謂既誤會
我地又吵大獲...

===========================================

我上網做了一些資料搜集
我希望我可以盡快了解你既"病徵"
我會盡力去體諒你,幫助你
只要你願意...
只要你合作...
只要你相信我...


1 則留言: