2006年12月4日 星期一

坐住訓...痛苦

由於手術會影響到神經線
我只可以坐,訓唔到落床
因為肋骨一用力,入面d根同神經會好痛
唔知係因為傷口關係定點
好怕會以後都係咁
但我一定會克服的!!

昨晚就真係難過
本想坐係sofa訓
但太軟了...唔食力
變相我肋骨用左力
痛到唔敢郁,但hold住又痛...
唯有忍住道氣一野推返自己起身...
痛到係咁透大氣...好慘...
哭喇...

最後,我試下返房訓
同好多野放係背脊後面坐係度訓
但根本唔舒服...訓唔著
諗左好耐,就慢慢"sir"住落
咁就訓到喇...
不過都係痛加喇,但好過坐囉
到左今朝起身
背脊都幾痛下...><


4 則留言:

  1. 真係想像唔到會係點 我都試過坐住訓、甚至行住訓 不過都係有原因o既 唔係因為咩傷病痛… 我唔知可以講d咩好啦 只可以講聲小心身體,早日康復  

    回覆刪除
  2. 多謝你地關心^^

    回覆刪除
  3. 當時你真辛苦

    回覆刪除