2006年12月17日 星期日

令人感動的晚飯

做節
同嫲嫲個邊啲親友食buffet
今日好鬼凍...
好唔開心咁凍囉...又天陰陰...

老實講吖...
而家我真係郁啲就喊
睇唻我係真係由心底發出既唔開心囉...
由細到大
都未試過日日喊...

自從冇食中藥
胃口又細返
食左好小野咋...真係唔抵!

===============================

今餐飯點感人法呢...
我唔想係度講lu~^^
不過我會一世記著的

聽日auntie會攞好多野唻比我
全部都係用唻減低我既背痛
佢話未必因為手術所以令我痛
應該係啲唔乖既cell係度攪事...
聽到我鬼咁胆心....
希望佢啲野有用啦~


5 則留言:

  1. 希望你快d好返啦........

    回覆刪除
  2. 點解內容唔根封面嘅?究竟點感動法呀?

    回覆刪除
  3. 有看到這句嗎? "今餐飯點感人法呢... 我唔想係度講lu~^^ 不過我會一世記著的"

    回覆刪除
  4. 比你ar左入嚟但係又唔講

    回覆刪除
  5. 你都話唔講,點解有人重問

    回覆刪除