2006年12月19日 星期二

SAA

 肚很大哦!!!!!!!!!!!!

今朝一早去左SAA睇狗狗
兩年前去,仲有好多狗仔
不過今日去全部都大哂
加上佢地冇位收留新狗
所以冇哂細size狗了
雖然佢地九成九都係唐狗
但全部都好可愛好乖
不過都有唔少狗係盲,殘缺同好怕人...
想像佢地以前既遭遇
唉...佢地真係好堅強

今日其實係想收留一隻細size狗
幾多歲都冇所謂
不過...隻隻都好大隻
唯有...下次去SPCA睇啦...

職員同我地講
好多人都唔鐘意唐狗
因為拖佢地出街會比人歧視
同埋好多人都覺得唐狗會亂咬人
真係荒謬!!!

==========================

Ming同David上左唻我屋企探我
坐到八點先走呀~真係好^^
笑到我個肚好痛呀...
晏晝同波波講左好耐電話...
好開心呀~好耐冇同朋友傾計
因為...我發覺我一病就會收埋自己
唔多願同人講野
亦唔多願提起自己個病
除了一兩個人之外
不過而家唔同左加喇~
我會願意話比人知我有咩事
唔會再自己一個人撐!

==========================

*我的肚皮快要被扯開了.......><  原來大肚婆係咁辛苦加!!!


6 則留言:

  1. 真係成個肚凸左出來!有左三個月咁

    回覆刪除
  2. 醫生話似五個月呢...就快生得

    回覆刪除
  3. 咁你搭車果陣有冇人讓位你坐呀!

    回覆刪除
  4. 如果你仲有興趣收養小狗的話,可以去下面個blog度睇睇,佢都有好多狗狗等人收養。 http://hk.myblog.yahoo.com/lammaanimals-org

    回覆刪除
  5. 唔系啊,我女王的唐狗,乖過我啦,haha

    回覆刪除
  6. 你一定係俾david d lan gag笑到痛'!!XD

    回覆刪除