2006年12月16日 星期六

還我健康

我的背真的很痛很痛
沒有一晚是睡得好

昨晚五時多才睡得著
看了本書
癌症病患者的...自傳吧
形容化療的副作用時...
我很怕呀...怕死了...

"四肢無力,口腔潰爛,噁心,肚瀉,頭得仿似被斧頭砍進頭顱內的感覺,以及神經痺痛導致手腳麻痺,手術傷患處有時如被獅子撕開你皮肉般的疼痛,再加上在外貌上沒有了頭髮,眉毛和汗毛等,一望而知是個癌症病人"

....
我相信到了那時
我也不會有好覺訓...

聖誕快到了
我一點氣氛也感受不到
也不能和喜歡的人和朋友過
冷清清的留在醫院...

上星期,三世書個伯伯話我唻梗兩年都不好過
難道我要化療兩年以上嗎 ?!
我不要呀......我不要呀.............
還我健康好嗎...


6 則留言:

  1. 不要胡思亂想,多加休息,祝你有一個溫暖又快樂嘅聖誕節!

    回覆刪除
  2.    妹妹 ~ 你 D 幾日既想法實在太灰啦 ~  你唔記得上次係醫院, 靚姐姐 ( 即係我  ) 寫左張咭比你咩 ~ 叫你將所有痛苦, 煩惱比晒   神 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   佢係好願意陪住你 .. 分擔你既痛苦 !!!    你快 D 去桌面搵番首詩歌 - "神啊 !  你在哪兒 ! " 【神啊!你在哪兒】 詩集:團契遊樂園 我的天,為何總下著雨,遙望長空,神啊!你在哪兒? 如若這匆匆生命真有豐盛意義,何以要面對沉痛失意。 我的心,像迷失在絕處,前路無光,神啊!你在哪兒?      <--- 妹妹, 你既心情 難道這一生彷彿只有不幸際遇,神啊!你別要無言不語! <--- 妹妹, 你既情況 我沒法控制狂風的方向,也未能知曉,那日方可重見艷陽, 但我知主的手總會守在我旁,前景雖灰暗,信念未搖晃。 我沒法掌管潮水的升降,也未能阻擋遍地冰霜,隨處跌盪, 但我知,主恩典,足夠克服駭浪,無力的心可變堅壯 但  神  話左答案比你知 ~ 但我知主的手總會守在我旁,前景雖灰暗,信念未搖晃。 但我知,主恩典,足夠克服駭浪,無力的心可變堅壯 !  我地全家人, 你既好朋友 ..  都願意陪你行 D 段難行既路 ... 當然唔少得  神  啦 ! 無佢帶住我地行, 我地全部都企晒係度 ~ 試下, 試下同佢傾  .. 佢知你既痛苦 !!  想喊 ~ 就喊   ..... 冰個話喊係對身體唔好嫁 !!!  適當既 RELEASE 係對身體好, 知唔知 .. 傻妹 !!

    回覆刪除
  3. 多謝姐姐...唔...我冇宗教加bor... 不過我以前都知道 同神傾計其實間唔中都有啲用既~^^ 我會再試下加喇...   To ko chun 多謝你既祝福^^

    回覆刪除
  4. hey, 化療沒有書中說的那麼誇張, 係辛苦, 但本書說的是最serious的副作用呀

    回覆刪除
  5. 當然唔會要兩年,你一定會無事,

    回覆刪除
  6. 不要亂想呀, 唔一定會好像書中說呢..  我朋友都沒有這情況出現

    回覆刪除