2006年10月25日 星期三

幫B打字/玩影相

B放學唻左我度, 出左去食lunch先~不過佢竟然食幾個包就算...= =
返到去我度就開工! 佢講個故事我知
我就幫佢打中文
不過呢...佢唻到先諗...攪到我坐左係度...
打左個幾鐘先得個兩版紙...
最後呢個懶鬼就話唔做了...
跟住就去左佢屋企食飯同埋比左New Report比佢媽咪睇~


 <<=========懶鬼!!! thinking his story on my bed...= ="


我地又玩影相, 好核突呀...哈哈~笑死我喇!!!


 呢個真係冇可能係我...冇可能...


睇埋肥田先走...不過同時佢媽媽又係度講解梗我個病, 所以我都係睇唔到...哈哈~


===========================================================


*尋日係好成功咁迫到B比我放d蟲蟲紙板公仔上塊面度! 但佢唔比我post...aiya!!好真加d相!!好似真係比魔蟲入侵咁!!! ><


*今日我們之間的精句 : 大浪時,接吻魚係點接吻加呢???


1 則留言: