2006年10月13日 星期五

堅持.../黑色星期五,電話開唔到!!!/睇唔過眼!!!!

今日有人問我
"你唔係話唔用blog only use xanga 加咩?"
茶實我一向都好堅持加...
但最近真係冇咩做
所以就"新屎坑"開個yahoo blog
可能用一排我又唔用...= =
===============================

今日起身繼續睇我細時最愛看既天龍八步
而家睇返,感覺都仲係好緊張...
為左睇佢
我遲遲都唔去沖涼
最後要B係留下等我...
等我睇完...沖埋涼...哈哈~
其實我有時都幾唔"人道"

去左佢度
佢大覺訓
我就係度攪下佢部電腦
聽下歌咁
佢醒左
就到佢用電腦而我就訓覺...
跟住我就返屋企食飯...
佢就返學校...

哎都唔知攪乜...
個電話開唔著...
會唔會係因為黑色星期五?!!?!?!?
===============================

今日好唔好彩咁
睇到一個人既blog
well...
我一向都知依個人唔係好人...
亦聽聞佢好姣...

其實我咁大個人,人地姣,唔關我事,我知道中學生先至會唱衰呢個女仔或者杯葛佢,
  但...我睇佢d自拍短片時...真係超級頂唔順.......比我聽聞中既更加厲害!!!一個人可以自
   信到呢個地步!!!認叻同哂命到咁樣!!!我真係...忍唔到!!!當然我唔會公開呢位係邊個,我亦唔會
    杯葛佢,因為唔熟, 冇必要, 但一路睇就真係好想打把佢...

唉...而家香港d女仔...真係好cheap...我個年代都已經唔係太好加啦...乜家下仲攪到咁...= ="
講到自己好似呀婆咁tim....不過我又唔係咁保守既...只係...本人最憎人發姣啫...呢d女人/女仔我都
好耐冇遇過喇...


沒有留言:

張貼留言