2006年10月16日 星期一

唉...入左醫院...

昨晨六時,肚痛醒左...以我經驗話比我知
我個cyst應該係穿左...流左d水出唻...
我好驚...就用手提打返屋企
叫醒屋企人, 因為我唔敢大叫, 驚個肚用力,會變得嚴重左...

坐uncle間的士去QM, 上到病房,又叫我落返急症...= =
痛到企唔直...要坐wheel chair
最近終於上到病房, 訓覺...因為等醫生實在係等太耐喇...
而我所有屋企人都坐哂係病房出面等...同埋訓著哂...哈哈~

檢查後,結果係真係穿左個cyst, 不過應該係好細size
而cyst入面d水流左去其他腹腔內既organs
stimulate到 d organs我就痛喇...
好在今次係small size
d水好快就比自己吸收返
到左夜晚十點幾度就唔痛了~

6點探病時間, B唻左, 屋企人就親呢個時間出去食飯
B八點走了...屋企人就返唻...
全日都有人陪, 哈哈~^^

由於要等第二朝早見醫生
所以今晚要留低....
係度睇電視...第一次睇一公升眼淚
我完全可以感受到女主角既心情............

16 Oct 06
一早起身叫醒B後我又訓返...
隔離床個auntie話我又食得又訓得...haha~
家姐因為想見醫生, 所以今朝一大早就由元朗出唻
但個八婆醫生唔肯見我家姐
理由係忙, 勁冇人情味!!!!!!!!!!!!!!
攪到我家姐仲跑唻!!!
之後係出面見到我同家姐時個樣仲要勁寸!!
till~佢以為自己係醫生就高高在上囉!!!!!!!
之後我地同姑娘講, 想約見醫生
最後佢地話Dr Tam半小時後可以見我地
我地勁開心~

Dr Tam係勁有醫德同好有耐性咁慢慢答我地問題
佢本身今日只係約見左一個病人
但姑娘問佢可唔可以sip多一個
佢就好快話可以
真係好好人呀...
佢叫"譚嘉輝", 絕對絕對絕對....係QM內既一位好醫生!!!!!!!!!!!!!!!

跟住我地係canteen食飯同埋等BB唻
送我地返屋企
但屋企今日冇水.........= =
我就過左BB屋企度沖個涼先~
因為係醫院度我只係好求其咁沖下...冇洗到頭....(驚有鬼呀...)
出左院之後實在係忍唔到...好想快d沖涼...= =
跟住就再返我屋企食飯喇~

wow~聽日睇黃子華lu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言