2006年10月18日 星期三

又肚痛...又穿左... _

今朝七點又痛醒...不過冇星期日咁痛
咁我就打去醫院啦...但個姑娘勁冇禮貌囉...
最近我問家姐, 佢叫我休息下睇下會痛左定點
最後我見冇咁痛, 就冇入醫院
二家姐冇返朝早, 陪我去北角
爸爸迫我搭的士去中醫度...唔比我行咁遠...@@
去到仲有一個就到我, 岩岩好~
我病情好急切呀...醫生都唔知醫我個肺好定個瘤好...

跟住出左cwb攞返陪電話
陪電話真係廢...我都冇心情攞去整完又整...
跟住等B唻接我地返屋企
爸爸煮左面佢食
同時我地睇magazine見到有course整cake有discount

 其中一個很吸引我的cake~
我地就決定一齊去整cake~
佢去學琴喇..我就訓覺...
今日唔舒服, 放左波波飛機呀...

訓醒時岩岩好B到左門口~
佢落堂後又唻左搵我~
但好快佢又要走喇...去Orchestra...

哎呀..今日好唔舒服呀...好慘慘...
我個肚既危險度又憎高了........
==========================================

今晚冇去見佢媽媽, 聽日飲茶先
好多謝佢媽媽幫我了解病情~~~~ ^^
所以今晚超無聊...聽左成晚radio...
同埋又自拍下咁...其實我唔慣無啦啦自拍
但...確係kill time一流!!!


 MSN with B after his Orchestra ^^


沒有留言:

張貼留言