2006年10月30日 星期一

屋企大執

今天沒有照片
因為全日在家大執!
IKEA人上唻裝左個櫃s 了
裝後才發覺...很大個...= =
我地仲掉左好多vcdssssssssssssssss........

攪掂哂都六點幾...全家出左去食飯~
超飽...

Keroro出左十三期
返到去即睇, 岩岩睇哂...好好笑~ ^^

B去左chris's BDay party and watched movie with them
完左, 佢唻左搵一搵我
個時已經點幾鐘, 佢只係留左一陣
可能一日裡面冇見面
會覺得唔習慣同可惜吧...^^

He watched "the prestige"
話個位唔好, 睇唔清楚
will watch with me later wor...
都唔知真定假...= ="
====================================

有d掛住宙仔...今日佢都仲係係B屋企
今朝迫B起身放左佢落水先再訓...哈哈~
到B出門口就攞返佢上唻
B話宙仔發皮氣, 可能因為B唔比佢游水...
宙仔仲唔肯食野tim...糧又唔食...
我叫B分小小apple比佢, 平時宙仔好鐘意食加
但今次冇食到...最後B比左蜜瓜佢就返上房
我都唔知佢最後有冇食到...
可能陌生環境同人...又掛住我地啦~哈哈~
所以唔肯食野...
宙仔好傻呀...^^


沒有留言:

張貼留言