2006年10月12日 星期四

房間大執!!!

今日又開心返哂lu~

嘩我今日斷斷續續訓到四點...爸爸都係~哈哈~~~
可能今日間屋幾好風...好岩訓午覺...Zzz........

四半B到喇~去左佢屋企,陪佢做功課,不過我只係係度睇雜誌...haha~
做完一份功課就落左新城市買memory stick
我就去食星星薯餅~對我唻講係難得既機會!!!
我攞左好大決心先去食一盒
但個個人竟然比左兩盒我!!!
哈哈~B又唔多鐘意食...攪到我要食哂兩盒...= =
食完又要擔心...

返到去我繼續睇雜誌, 跟住食完飯就幫佢執房
今次係第二次大執
因為上一次只係執左drawers既野
今次係執埋佢床尾個幾箱野...
嘩大dust都嘔呀!
兩次加埋都掉左五大袋/箱垃圾...
執到十一點走lu~
而佢第二份功課都做唔哂...

執房雖然辛苦
但林走時得到意外的"收獲"
係一種令人開心既感覺~ ^^


1 則留言: