2006年10月30日 星期一

宙仔回家了

心情好奇怪
攪到個人都好怪...

B今日又唻接我去佢度
去左沙田中心買lunch比自己食先...
跟住去到佢度梗係第一時間睇宙仔啦~^^
佢游得好開心哦~~~~

電視做"wedding singer", 都幾好笑...
今日佢家姐都有返唻食
但我都仲係...唉...= =

宙仔呢兩日係佢度都冇食野...
唔係冇得食而係唔肯食...
哈哈~到左我唻到, 我餵佢佢先食,好warm ar...^^

返到唻我屋企, 佢變得更放心~係咁食係咁食...哈哈~好cute ar~!!
==========================================

其實我好清楚今日做咩唔開心...做咩心情唔好...
不過真係唔知點講比人聽...
好難形容...
唯一可以講出唻既就係
我好想好似以前咁出去玩
周圍跑周圍跳
鐘意就去買醉...去發癲
去遊水去跑步去踩單車...
去casting去接job...去出trip...
最想做既係BBQ同埋哈佬喂呀!!!!!!!!!

我真係好唔開心呀...好想見朋友...好想生活變返充實呀!!!!!!!!!!!
我好返一定要買單車!!同BB一齊周圍去!!! >0


沒有留言:

張貼留言