2006年10月22日 星期日

成日都訓..

今日差唔多訓左一日, 但其實又發生左很多
心情百感交集, 但又不能公開...

首先, 今朝一早七點先訓
九點auntie打唻話我知bone scan report出左, 係normal ^^
然後十點半到家姐打唻話我知bone scan report again..........
一點醒左, 叫B起身
傾電話到四半...跟住再訓過...差唔多七點先起身...
原來一起身就換衫出街, 但爸話嫲嫲唻梗...
咁我就係度食埋飯先啦...
最後八點就出左去喇
去左灣仔...行去cwb shopping
超級耐冇行街!!!!!!!!!!!!!!!

十一上左studio陪佢d fds去casting
其中一個agent竟然問我係咪phoebe...仲叫我即刻update埋profile pic
但我冇makeup...梗係唔啦...
好驚訝佢會記得我...我話哂都冇做modeling job一段時間...
其實我都好想接返野做呢...= =

跟住佢就送左我返屋企


*Pics in Studio wif 紅色小木馬*

今日雖然真係過得好似好簡單
但中間發生左太多太多唔方便公開既事...
我覺得好唔開心...好難受...
我知道你都有唔開心...
希望大家都可以一齊進步~ *

 


1 則留言: