2006年10月26日 星期四

針灸.../stick crystal

好痛呀好痛呀!!!!!!!!!!!!!!

第一次針灸! 睇電視仲以為一d都唔痛!!以為佢針中個位就會冇感覺...
點知...痛到腳抽筋!! 唔知佢針咩位...一吉落唻成隻腳條根都抽住!!
好辛苦呀.........><
跟住仲要針埋手...omg..................
hold住this post half hr!!! 超想死!!!
我仲痛到喊囉...eee....

今次係第一次見polyU gei chi. doctor - 胡卡
開頭做勁多body check...攪左成個鐘頭...先見到中醫師...
不過佢地全部都勁好人~仲好好笑tim ^ ^

睇完都六點...睇左三個鐘頭...
B訓左覺...爸就唔知去左邊...哈哈~
針完就返左鋪頭攞野
跟住就返屋企喇...
因為B今晚要埋頭苦幹做功課...><
========================================================

第一次著跌膊衫...影低佢先~ ^^ 著住佢成日出街都怪怪的...不過覺得好好看 ^v^~*

 靚~要B好定要G好???

=============================================================

今晚係屋企痴石, 係幫鋪頭做的, 下星期三我亦都會嘗試返番工, 一星期都係一日啫~
因為放假太耐...好鬼悶...
爸爸聽到好唔高興呀...擔心我返工...我自己都擔心...所以我一發覺返工時唔舒服
就會繼續停職...= =

用左兩小時先痴得個四隻...雖然好少...但我係冇停過加...同埋shoulder好攰...><

無聊自拍 + listening 她他她 (我件訓覺衫真係一絕...= =")

 


8 則留言:

  1. 哈哈~你又唔寫blog, 如果唔係我都會睇啦~^^ 不過我覺得自己個blog好鬼悶... 所以開始加多d相, 有啲野睇下...haha~

    回覆刪除
  2. @@ from your album...u know wendy? acutally i am not her fd but she found me to leave profile for her model agnecy b4 ^^

    回覆刪除
  3. 係呀 我都係做modelling job識佢 好多年啦 同佢都叫做熟 咁妳而家仲有冇做modelling job?  

    回覆刪除
  4. 都算有既...因為而家休養梗, 唔方便周圍走 遲d好返, 唔駛返工既其餘時間就會接返Job ga na~ ^^ 我都好想接返job唻做...冇咁悶嘛...

    回覆刪除
  5. 都唔係好悶唓, 至少我睇到宜家, 都覺得好得意ar , 努力 ar , don't give up

    回覆刪除
  6. 你個mon咁高既....

    回覆刪除
  7. "屋企痴石, 係幫鋪頭做的"
    仲駛唔駛揾人幫手?

    回覆刪除