2006年10月28日 星期六

I miss the chancessssssssssss again!!!

 係citysuper見到, 要抽的, 我唔習慣抽, 多數去有得簡既買, 不過B話佢要抽...佢估抽到tamama,我話係kururu, 點知...開口中...中個我唔鐘意既...><


 我叫B扮霍金, 唯肖唯妙....!!!

本來B放學唻接我跟住陪佢睇醫生
不過佢竟然放左學先話我知佢呢個決定
我邊準備得切...
藥又未煲........飯又食梗...
最後咪叫佢睇完先再算囉...= =

三半打唻, 話而家返去攞車再唻接我出中環
不過中途唔知咩事, 叫我自己搭車去中環搵佢
話唔返去攞車, 都冇所謂啦~返去攞車又真係好煩既...
不過佢話佢好唔開心...我出到去佢又話見到我就冇哂事
跟住就死都唔話我知頭先發生咩事!!!

行左陣, 就夠鐘陪佢睇dentist
佢媽咪落左唻接我地上去睇
睇完就去左萬宜個間小南國食飯
半年前同屋企人去過都覺得幾好味...
不過係...太靜囉個度...食得好唔自然...= =

跟住跟佢爸爸車去左攞B架車...
今次我好留意佢爸爸點揸車
發覺坐佢爸爸車係安全過坐B架車好多倍!!!
唉...B幾時先可以學識做人唔好咁急燥呢...???

去左APM, 泊車時比條粉腸打尖!!!
我地想係car park整古佢!! 不過諗諗下...d火都走哂...最後都冇...haha~
本想睇妄想, 因為我想睇ar sa
但冇位lu...最後買左聽日的 ^^
跟住行左陣, 仲睇埋大堂個spider展!!
B好驚spider ga!! 但佢話要克服喎...
跟住就返屋企喇~
================================================

"Miss the Chancesssssssssssssss"

呀!!!!!!!!! 超激氣!!!!!!!!!!!!!
今日竟然接到Tempo (Umagazine Reporter) and Lucina (Weekend Weekly Reporter)'s calls!!!
They found me to go trip with them
Tempo that one is Philipines (2/11,Sun and Beach)  and Lucina is India (4/11)!!!!!!!!!!!!
of  coz i cant go BOTH!!! but now...NEITHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
becoz of my shxtty health!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i still rmb last yr i got a call, it was a Finland's Trip!!! but Finland ng accept BNO!!!
it makes me very upset till NOW!!!!!!!!!!!!!!!! >_<


沒有留言:

張貼留言