2006年10月17日 星期二

清晨五點...唉...又哭了...

well~首先要多謝訂閱左我blog的兩位可愛女孩 ^^
其實我開blog只係因為我太無聊...
冇諗過會有人睇有人訂閱同留言
算是意外收獲???

我生病呢段時間...
日日都留係屋企
生活沒有了精彩...驚喜
好慘慘... >_<
========================================

今朝一早扎醒左
掙扎左一小時都訓唔返...
可能係因為係醫院太早要起身既關係..................
加上昨晚同B發生左不快事件啩
咁我就打比佢 (係佢話我訓唔著可以隨時打比佢的! hehe...)
我地傾左一個鐘
傾返昨晚鬧交既事
跟住我又喊喇...
因為我成日留係屋企
冇哂出面既活動
心理開始唔balance...亂諗野

而事由係因為有人搵佢拍一d野
要一男一女
咁B佢搵我
但我呢個身體狀況
根本就唔知道支唔支持得住
所以佢搵定後備
係個一刻
我覺得自己好慘...
小小事都做唔到...
我好想返學返工...
尤其model agent打唻......................................
"唔好意思呀...我呢排唔方便...唔接得野做住..."
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


簡直係倒梗自己米!!!

我呢種生活起碼都仲要keep到十一月尾...救命呀...

而最後我講哂我既感受比佢聽
佢有聽, 明唔明就唔知喇...= ="
傾到七點, 本來想唔比佢訓覺 (哈哈好殘忍!)
但佢係度打哂"黑次"...唉...
都係比佢訓把啦...
=======================================

部電話仲係開唔到呀!!!
所以呢排都冇咩點影相...
攪到個blog好吉tim...>_<~!
==================================

通常一篇blog我會分幾次打
因為我太得閒了
而家係朝早十半
今朝成朝我都係係度聽同一首歌
<<退後>>Jay Chou


天空灰得像哭過 離開妳以後
並沒有 更自由

酸酸的空氣 嗅出我們的距離
一幕錐心的結局 像呼吸般無法停息

抽屜泛黃的日記 榨幹了回憶
那笑容 是夏季

妳我的過去 被順時針的忘記
缺氧過後的愛情 粗心的眼淚是多餘

我知道妳我都沒有錯 只是忘了怎麼退後  
信誓旦旦給了承諾 卻被時間撲了空

我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
最美的愛情 回憶裡待續


2 則留言:

  1. 妳要小心身子~~~~休養好身體先丙努力工作唷~*

    回覆刪除
  2.  我會好小心加喇~因為我都唔想咁樣過日子...  悶死了...

    回覆刪除