2006年10月14日 星期六

葛量洪

昨晚交鬧鐘唔記得左自己個電話係遲左成個鐘...
攪到今朝都遲左起身...我唔知醒亦即係B都唔知醒...
所以最我自己出灣仔meet daddy and auntie
then go to grantham hospital by taxi

好早呀...九半到喇...
攰到成隻野咁...= =
照完xray,又坐係度等...等見醫生
今日係睇心肺科
等左九個字到啦...有得見喇~
醫生睇完我d record
講左句:你都幾大獲喎....

然後佢就講哂所以可能性比我聽
有樂觀...亦有最壞打算
最壞打算個part真係嚇死人咩...= =

未試過見醫生見咁耐加
應該都有半個幾鐘...
呢位醫生好好人
好有耐性
同幾幽默
最怕d醫生嚴肅...
攪到病人好似問多句都覺得白痴咁...
呢個醫生好快咁即刻幫我book 照MRI and Bone Scan
講最快都要兩星期以上

到我走左去到cwb
lunch時, 醫院打唻話六日後有得照喇...
又會快到咁~^^

我看似輕鬆
但其實是非常擔心.........
可惜命運要我承受呢種病
我就得樂觀去面對
病 - 令我學會了很多
所以  我一直都沒有憎恨你


沒有留言:

張貼留言