2006年10月28日 星期六

宙仔游水日/妄想


"電話打夠十次都唔起身就要收起一件魔術野" 既情況下
今日十一半成功地, 只係打左三次電話就叫醒左隻B

**策略成功!!!**

但攪到兩點先唻到...接左宙仔 (我隻龜) 去佢屋企游下水
嘩...宙仔坐車驚到失禁...但我地又要去新城市買 lunch 比佢成家食...
我地就帶住好臭既宙仔入左M記...哈哈~

佢做功課...我就做鋪頭既野...
一個鐘後..我訓左覺...好好好好好攰..............
佢就繼續做功課...

七點九, 走喇~因為大家時間預唔岩...趕唔切帶宙仔返我屋企先...
所以...第一次留宙仔係佢度...

今晚睇"妄想" @ APM
好好睇!!結局估佢唔到!!!
不過ar sa d 戲冇我想像中好
但反而覺得isabella既演出令我好心寒...
好鐘意呢套戲~好鐘意ar sa ar!!! ^^


 宙仔好驚呀.... 放大睇下佢個樣...手腳伸哂出唻!!哈哈~


1 則留言: