2006年10月14日 星期六

豪哭/太陽Crab

B落左堂打比我,話佢過梗唻
我個時訓梗覺
比佢嘈醒左

我本身個人係一訓醒個下
心情就會係全日最差
加上B話返屋企食飯先...
其實佢返屋企食飯先係冇錯加...
因為我仲想訓
所以佢就比我繼續訓唔上唻
係屋企食完飯先再唻搵我
但因為我心情太差...
就亂發皮氣...
Sorry ar...BB.......><

收左線之後
心情繼續差...
諗起今日醫生講既野
就喊起上唻...

收收地聲之後就打比BB say sorry...
BB好好呀...好大量...
冇嬲我之餘仲做左佢最拿手既事 ---
扮低能仔tum我開心!!! 哈哈~
不過我實在係喊得太西利...
笑笑下又突然喊過..
真係忍唔到...

B好擔心...話而家過唻好冇
但我唔想比爸爸見到我喊...
所以就叫佢返屋企...
=====================

返到去,佢係MSN畫左個太陽比我
wakkakakka~
因為佢話今日日落個太陽好似蛋黃
我叫佢影低又唔影...
所以迫佢畫
好攪笑呀~ ^^
我話好似隻crab, BB 好唔開心...wkkakkakak!!!

今晚佢又會帶我去食甜品喇~
唔知會去邊呢~???


1 則留言: