2008年5月13日 星期二

好無奈

有個好朋友
對我幾好
不過皮氣好差
前幾天我 fing 件衫時唔小心fing跌佢手上副黑超
我知道佢實會發皮氣
我即刻同佢講 "嗱hold住! 唔好發皮氣!"
同時幫佢執返副超
但佢只黑面勁寸地說了一句 "咁鐘意fing衫不如去表演吖"|

好小事 > 鬧我 > 氹返我 > 原諒佢


這種情況在我們見面的九成九時間裡都會出現
他雖然會立即氹返我
而我亦會好快無事
但這次我已經忍唔到成日比人鬧


佢話我整跌佢副眼鏡係咪連小小唔開心都唔可以
我話你係可以唔開心,但我又唔係有心,你發我乜野皮氣先?
一副眼鏡既價值竟然比朋友價值高?


"發皮氣" 呢個動作已經比佢視為 "必要"
件事都已經發生左, 而且仲要係意外
仲要係咁小事
加埋"發皮氣", 件事就被 "發大" 左
何必呢?
唔發皮氣會死加咩?


最無奈係我講乜都好
佢眼中就只有佢自己
我已經唔知點表達佢先會明...


 


究竟有咩方法可以令佢明白我講乜??? 唉...


沒有留言:

張貼留言