2008年5月16日 星期五

月尾化療lu~

下星期五出發到浮羅交怡喇!!!
放縱過後,30/5 便接受第二次化療


譚醫生聽到我願意打針不知幾開心, 哈哈~
雖然我自己唔想打
但身邊的人都想我打
做人總不能太自私呀...
要顧及他們的感受
所以我才乖乖接受
到時我好辛苦你地要負責照顧呀! 哈哈哈哈!!!


希望身體能捱得過吧
更希望藥力對癌細胞有效


****



和Chris見面了~
看我的表情有多高興!
知道你聽到我又要做化療很擔心吧~
你來看我我便會好起來啦~
你是我最有效的藥嘛~  kekeee...



晚上在Cafe開茶會, 哈哈~
我和波子在搗亂
阿燕一邊講解行程, 我地一邊扮白痴用低能仔語氣勁問無聊問題

(以下有不良成份,不喜勿看,有不滿提出我即刪)


"領隊呀~ 點解你部電腦咁細部既? 睇得好辛苦呀"
"領隊呀~ 點解你唔整powerpoint既? 你偷懶呀?"
"領隊呀~ 浮羅交怡個交係邊個交呀? 係咪性交個交呀?"
"領隊呀~ 我地洗唔洗帶condom加?"
"領隊呀~ 呢個團友 (指住波子) 好煩呀,可唔可以趕佢出團呀?"
"領隊呀~ 酒店啲早餐係西式中式定日式加? 凍定熱? 自助餐定套餐?"

慘在阿燕又真係會答...
當阿燕講到我地可以買手信,佢問我地想買啲乜
我同波子又開始亂up


"唔...買鞋啦,肉骨茶啦,泳衣啦,男人啦..."

wakkakkkaaka!!! 我地異口同聲講 "男人"
即刻唻個五先~!


Burn話會帶聖經同佛珠,唸經辟邪
但唔係防妖神鬼怪
而係防止我地會對佢獸性大發
wakkakak!! 好白痴呀!!
(得Burn一個男仔去咋)

***
位於登打士廣場20/F的Cafe
好坐,招呼幾好,野飲可以接受,但野食難吃...


37 則留言:

  1. 開心就好了!!!

    回覆刪除
  2. HAHA 我1/6/08去浮羅交怡wor

    回覆刪除
  3. 你個 "Chris BB" 都同你一齊去浮羅交怡嗎? 我都好想去旅行呀 ! 可惜冇時間加上又冇 $$$$$$$$ 喎 ! 再儲0下 $$$$ 出年再去 , 希望你玩得開心 d 啦 ! 影多 d 相返來喎! 同埋小心身體呀 !

    回覆刪除
  4. 你個 "Chris BB" 都同你一齊去浮羅交怡嗎? 我都好想去旅行呀 ! 可惜冇時間加上又冇 $$$$$$$$ 喎 ! 再儲0下 $$$$ 出年再去 , 希望你玩得開心 d 啦 ! 影多 d 相返來喎! 同埋小心身體呀 !
    [版主回覆05/16/2008 14:56:00]佢唔會去呀~

    回覆刪除
  5. 玩得開心喲 !

    回覆刪除
  6. 好靓嫁 , 我有朋友會年年去 , 記得影多D 靚相返來喎!

    回覆刪除
  7. Have a good trip!
    Gen Ba De!

    回覆刪除
  8. 你要努力!!打贏病呀!!
    小心身體!!

    回覆刪除
  9. 玩過痛快先算 ...

    回覆刪除
  10. 小琳你要比努力呀! 大家都會支持你嫁><

    回覆刪除
  11. 小琳..你曳曳喇^^呵呵xd
    人地咁正經講緊行程你就係度問埋d無聊既問題~哈^
    果個男仔好令仔呀^^
    你就好啦...有得同一個咁令既男仔出街!!呵呵xd
    [版主回覆05/16/2008 18:04:00]嘩...哈哈~ 佢係我exex bf呀 而家係我契細佬~ 細過我加...

    回覆刪除
  12. 你要来大马啦。。哈。 哈。距离好似好近,我住 KL ga 。 。但是 浮羅交怡应该没有好吃的肉骨茶 ga 。。如果有时间,去 Klang (巴生)吃啦。。个度最出名,有好多间肉骨茶铺头,如果有兴趣,比我知,我帮你揾揾边间铺头最好吃。我自己都吃过几间,好好吃,但是忘记个招牌,要问下老豆。
     
    仲有,来马来西亚记得吃 Nasi Lemak (椰桨饭),去 Madam Kwan 吃。 KL 有,超正!
     
    祝你旅途愉快!
    [版主回覆05/16/2008 18:02:00]我地會留一晚吉隆坡呀~ 住time square~ 好呀如果你有好野當然要介紹啦! 我一陣比msn你, 你add我吖~

    回覆刪除
  13. 玩得開心D喎影多D靚相等你返黎分享!祝一切安好!

    回覆刪除
  14. 喂喂~你會唔會諗住飲下小麥草再化療呀~好d架~!!副作用無咁大!!
    祝你旅遊愉快!!!
    P.S. 立下眼我真係以為你同阿Chris拍拖拖~
    [版主回覆05/16/2008 22:52:00]哎呀..你都係比多次個電話我啦~ hha

    回覆刪除
  15. 玩得開心d呀~影多d相相
    你影d相真係唔錯架
    仲有加油加油呀

    回覆刪除
  16. 祝旅途愉快! 宜萬事小心, 出入機場時,尤注意 來自F-16轟炸機嘅燥音!

    回覆刪除
  17. Hi, hi, I stay in K.L too....Welcome to Malaysia.....
    [版主回覆05/16/2008 23:54:00]我想食麥皮 (片?) 蝦呀~ 邊度好味呀? keke...

    回覆刪除
  18. 有咁多朋友支持你,  努力~ 
    羅浮 "交" 怡,  玩得開心 d 啦,  記得帶 con 呀~ 

    回覆刪除
  19. 全部人都支持你,今次聽話就好,乖啊

    回覆刪除
  20. 麥皮 (片?) 蝦? famous in Malaysia ?? I dun know wo...hehe..BTW near by Time Square got one 牛河 call 苏记牛河 very famous...but lot of people....u can go try...and not all the TAXI here follow meter .

    回覆刪除
  21. 加油呀!祝您早日康復!

    回覆刪除
  22. 我之前都去過浮羅交怡,真係唔錯!!! 祝你有個愉快旅程~*

    回覆刪除
  23. 阿burn都係以防萬一之ma~
    佢以前都試過屈服係妳地o既淫威之下~
    haha~

    回覆刪除
  24. 浮羅交怡好多蚊 記住帶蚊怕水, 盡情去玩呀!!肥肥黑黑回來!

    回覆刪除
  25. 肉骨茶的话,不用去到甘远(指巴生),KL , Jalan Ipoh (怡保路)唐宫酒店(Dynasty Hotel)隔离个间万利肉骨茶超正,另外他的生骨煲都是,不过需要预订。
    Times Square 附近都不少好野食,有很多特式打边炉,粥底steamboat你试过未?我系住KL既,得闲都会周围食下,行下甘,工作系特约饮食记者,即系好PART TIME个只,有咩问题都可以问我ga
     

    回覆刪除
  26. Wish you have a happy trip ! You will be good after the treatment ! May God bless you !

    回覆刪除
  27. 是刪除第三同第四句
    可以嗎 ?

    回覆刪除
  28. 都唔洗刪除啦, 我覺得你地好攪笑呀!

    回覆刪除
  29. 記住玩得盡興呀~

    回覆刪除
  30. 祝化療一切順利, 殺死晒d衰細胞.

    回覆刪除
  31. wakaka the conversation is so funny wor! good la trip again! and it is good that knowing you willing to take the therapy. will be fine! take care! @(^.^)@

    回覆刪除
  32. 開心得盡情啲!!

    回覆刪除
  33. 加油呀, 佢 d 衰細胞 "鏈" 過!!

    回覆刪除