2008年5月28日 星期三

LangKawi_浮羅交怡_Diving潛水


wakakkak!!!
我唻喇!!!
個活動其實係安排左潛十米左右
咁我當然都會膽心既~ 所以我話我潛五米左右好喇...
而聽人講解時我亦都好留心
特別係水底減壓,我一定要做
最後我落到水,水底減壓毫無問題!
亦無唔舒服!! YEAH!!
我好返哂喇!! wakkkakakaka!!!



睇下我落水前個樣幾開心~~~
攬住對flipper好似寶咁...哈~



呢條魚 (上面) 好可愛呀!
佢個咀好似笑緊!
但個笑容好賤格~ 哈哈~



下面呢條就肥dodo好得意~
潛咁耐都係見得一條咋~


不過我部機落唔到咁深水
呢啲全部都係我玩snorkeling時影加...
水底相...影唔到呢... > . <



你睇啲魚多到...幾恐怖...



ar Yin & Me ~



坐船仔上岸~



全世界得3個地方有咁大個大堡礁浮台~
我地就係係呢度食lunch ga na~



我鐘意呢張~ ar burn影加~
影到我好白, 但好明顯我好努力縮緊肚!!
wakakkakka!!!



最後
我到底潛左幾深呢...?


我問個guide : 我地頭先潛左幾深呀?
Guide : 7 至 8 米左右啦~
我瞪大對眼 : 嘩堅唔堅呀?!


但故事仲未完
午飯前我地潛左十分鐘水,再立即落去玩浮潛
食飽飯
Guide見我地意猶未盡
就問我地仲想唔想玩多次
我地梗係想啦!!!
再加上我啲信心返哂唻 !! haha~


坐船出遠少少
今次話會潛十米
下面好鬼靚
有啲魚咪好鐘意一大群一齊游既~?
我係中間穿過,停左係佢地既魚群中間
佢地圍住我游...好難忘!

仲有成呎長既石斑!
好好好可愛既Nemo!!!!!!!!!!!!!!
唔想走!
呢次我地潛左半個鐘!


上岸再問guide :我地今次又潛左幾多呢?
guide : 12 米呀~

YOHO~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


上返浮台後,個guide又帶我地去多次浮潛睇魚
嘩今日真係玩到好盡,NONSTOP!!!


* 各位病友,唔好學我咁任性呀~ 真係會有危險加... ^ ^"
我第二日個肺勁攰,痛左半日呢,不過而家無事喇 ~ kekeee....


沒有留言:

張貼留言