2008年5月28日 星期三

LangKawi_浮羅交怡_Day2_b4 & after Diving

哈哈! 呢日Hyper喇!!
因為我地會去Diving呢!!!
係bor係bor...我個肺有事,唔應該Diving ga wor..


大家上機前問我 : 你問左醫生可唔可以Diving未呀?
我答 : 問左啦~ 比呀!


搭船出發到大堡礁,在form上填健康狀況時他們又再問我一次
我忍唔住笑答 : 我唔記得左問...嘻嘻...
結果比佢地 x 爆我...哈哈!!!


收form個個人見到我填lung cancer
係咁問我 ru sure?! ru sure?!
結果玩左先算既我,當然係做好哂心理準備啦!!
我既旅友們亦都知阻唔到我!!!



在船上
勁好天! 係船頂上哂哂哂哂哂!!



Burn Burn個樣好似  " 原來愛上賊 " !!!



我身後既就係大堡礁喇!!!
(*Diving日誌下篇再續)



***


放映 Diving 前後的照片吧~


不願起床的三條粉腸



Burn呢個情況睇落好慘...哈哈!!!



CupNoodle x 3



4 位過江 "超女" ~



鐘意呢張放蚊相,好真



Diving後到 "美香大飯店" 食海鮮
呢餐先係真正食到停唔到口同手既一餐
尋晚個餐原來只係預告...



前面呢碟係花雕酒蒸賴尿蝦,啲肉勁鮮甜!



例食既椒鹽賴尿蝦,正!!!
香港食唔到咁好味!!



老闆介紹既怪味蝦!
正中之霸!!!!!!! 酸酸甜甜
啲餸汁我地用哂唻撈飯食!!!



全部人都食唔落,停哂手之際
我仲清梗枱...!!
我真係清哂枱 !!!



食到成隻手變哂咖哩黃色,哈哈!!



由呢一日開始
我認定馬來西亞啲廚係高手!!
亦決定將來會再唻呢度狂食!!


沒有留言:

張貼留言