2008年5月8日 星期四

報告 "報告"

之前用PET Scan照到但CT照唔到的細細粒 (瘤)
今次照舊CT都係照唔到

一係個啲粒粒無大到
一係啲粒粒唔見哂



但反而照到多左一粒 4mm 大的瘤 (以前沒有)
醫生仍然堅持建議我做化療
但我唔想,我想試中藥及其他方法


下星期再作答覆


報告完畢 ~


 


附上前兩天的隨意亂拍~



這張夜景原相出, 沒有修飾



上年的布吉團友
15天後我們便成為浮羅交怡團友了!!
這晚大家的相處感覺
跟在布吉時的一樣...
一樣輕鬆  自在  自我
好喜歡你們!



和家人的晚飯
為了掛在窗前那兩個大型轉運風車半夜發出的 "發發發發" 聲而笑了五分鐘以上


它轉動又太嘈,關上窗又沒有了意義,放到窗外再關上窗又拍鄰居投訴...
無聊的話題,令到...
爸爸笑得雙眼皮反了...媽媽哭了...我的腰肢酸了...姐姐把枱拍爛了... (誇張了)



沒有留言:

張貼留言