2008年5月23日 星期五

戰場之絆

先說一下~
23 - 27/5 會到浮羅交怡~~~~
又同朋友去旅行耶~~
是上年去布吉的朋友!!
要超開心的回來哦~


****


< 戰場之絆 >

(無玩既Blog友可以唔洗睇~ 純粹個人玩得太高興想係度up下~)


前日開始成功使出三連斬了!
但發覺自護個邊易出啲...?

Herman
係我既戰友! (佢出到QD喇!!)
佢讚我叻左好多! 我自己都覺!!!


其實我地本身係一齊玩聯邦
不過實在要排太耐隊
所以前幾日忍唔住開多一張自護share唻玩
名字叫 "SiuHerm" !! ( Siulam + Herman)


不過發現自護的人不愛合作,又比較自大
都係玩聯邦溫情啲~ !


有次我輸得好慘,個樣好唔開心
Herman
問我做乜野,講笑話 "係咪唔捨得 xxx ?"
(
: xxx 係某位玩自護老手 (極品電車男),廢事揚左個名出唻啦~)


我話 "係呀! 我愛上左佢係戰場上既雄風! 但又好傷心佢戰場外既外型..."

自始之後,我們都在背後稱他為 "雄風"
每次看到他我們都會喪笑...


P.S. 我唔係度個幾日,"SiuHerm" 要加油呀!!!


 


沒有留言:

張貼留言