2008年5月30日 星期五

病房直擊報導

我在病房search到線上網
剛剛在睡夢中被醫生吵醒
在我左手手背上打了 "豆豆"
未知他是否未夠熟手
有點痛呢...表現也有點緊張...


心情開始進入緊張狀態了

***


化療後

今日得一個人唻探我咋
就係Dennis喇~
佢仲係英國買左手信比我tim~ 多謝哂!

不知不覺己經落哂藥
針口有痛過,效返慢啲就無咁痛lu
不過呢幾日可能會發燒

唔...還要謝謝我的戰友Herman呢
把我安全送回家了~

***


回到家後

十一時左右開始感到頭暈,累,作嘔和肌肉痛了
剛吃了止嘔藥
今晚會早點睡....>.<


***

很想念機鋪和戰友們...
SiuHerm加油呀!!!


1 則留言: