2007年7月18日 星期三

20070714_跟家人的 sushi dinner + 壽司談 ~

呢晚本來約左yin yin ga...
但二家姐強迫我今晚要同屋企食飯呀...
要say sorry to yin yin again here na ><

去左Lamtin MTR上面新開既 元祿
等位等到傻
啲野一般呢~乾身左啲...
好似唔夠fresh咁
吉豬炸到好乾, 好難咬...


不過食得好開心吖~
仲教爸媽用SMS
有個客send sms比媽咪成個月呀媽都唔知
笑爆...
而爸爸就好好奇, 掛住攪個sms唔食野...成個小朋友咁...

壽司談

講到食sushi還是到我至愛 板前 算了~
其實金馬倫道個間板前隔離個間 金水都ok ga~
食過一次都拍得住板前加!又唔洗等位
不過 "名牌" 心理啦...唔係餓都死都唔會去...呵呵~

講開講埋
上星期去左美麗華商場一樓一號個間  Jyo Sushi (上壽司)
啲人service ok
野食都幾好食加bor~但細份左小小...
至於價錢我覺得貴呀...
兩個人食左五百蚊!!!
平時食板前兩個人食到嘔都係三百幾之嘛~
所以唔suggest


以下是前日在大尾篤 失望 樣喇...
因為用手機影所以忘記了...



burn不停打電話問西貢租船事宜...



哈~呢張影到...唉...XDDD

*****

昨日同16行潮特~
因為我想搵schedule r...但仲未出囉...激死~
陪16去左夾糖
係陪咋~我都唔食糖既~

*計劃把16房間變身成為我的 綠色天地!!! 呵呵~問你怕未?!



沒有留言:

張貼留言