2007年7月7日 星期六

DisneyLand

三點半先入到DisneyLand
唔...一直都對呢度無咩好感
不過一接觸到...就發覺自己其實都好enjoy~


話左唔睇花車...但又比啲花車係咁吸引住..哈哈~
結果都係睇左...
最吸引我都係入面啲鋪頭
靚到唔捨得走!







好鐘意 "野獸" 呀!!!









好得意呀啲 士兵 對腳板!!







巴斯光年好有型呀!




我個fd~ XDDDD






等個木伐等到呆哂...!!








上到去都係得好少野睇...唉...唔抵......






勁靚!!!我地睇左好耐好耐..!!








左邊有Belle條公主裙!!! 右邊仲有crown加!!!




入面仲有個模型中既模型呀!!!







16鐘意呢隻~






我鐘意呢隻~




好肚餓...









O哂咀???




Space Mountain



















超靚超靚餐廳!




啲人成日話呢度好細, 其實都唔係吖~
我覺得呢度都好大, 好靚好乾淨喎!
啲野味道都唔差~
不過啲野就唔刺激囉~ ^^"
我會短期內再去的!!!
食哂入面啲餐廳!!!!!!!!



13 則留言:

  1. d大腳板士兵好似我細個時玩既塑膠士兵, 那時成日將d士兵, 坦克車, 騎兵等等放喺沙埋度玩打仗, 一個人都玩餐飽, 不過呢d遊戲係要年過40先有回憶既, 相信你聽都未聽過

    回覆刪除
  2. Dear SiuLam, 請 支持 Esther 為她 打打氣. Thank you!

    回覆刪除
  3. 你就好啦,我都想去迪迪尼呀 黑雞 :雖然我不是年過40,但我也有玩 塑膠士兵呢,現在我家裡還有一大箱呢XD只不過我就未試過係沙度玩,水裡就試過XD  

    回覆刪除
  4. 一排冇黎~~~你晒黑左好多喎~~!

    回覆刪除
  5. 你同16有張近鏡好似樣呀,即係夫妻相,整定整定,呵呵..

    回覆刪除
  6. 黑雞:唔係呀,我唔過40都玩過呀.

    回覆刪除
  7. 黑雞: 係bor~我都有玩過喎~ hehee... 糖果: 係呀~成日都哂太陽嘛~ >V<

    回覆刪除
  8. it is funny ~~ i those the 花車 will be around afternoon ~ same like it is in teh noon time ~ heheh it good very good there ~~ Ummm... although i don't like to go there , but i think i may be better try once :P hehehe i like model house ^^ nice ~

    回覆刪除
  9. I think I should go to Disneyland in HK next time when I come back to HK. Its pretty nice. How are you? Did you still in the chemo theorpy treatment? I saw your hair gone. My sister is same as you (no hair) but I feel its pretty.  Give you a hug! Wish you get well soon!

    回覆刪除
  10. 我都好想去迪士尼玩玩呀!

    回覆刪除
  11. 我會短期內再去的!!! 食哂入面啲餐廳!!!!!!!! 千祈唔好"食晒"入面啲餐廳哦, 唔係下次我入去狄狄尼就冇餐廳俾我食野噃, 起都起唔切啦

    回覆刪除
  12. Blue Moon: 我完左chemo好耐lu~啲hair都出梗唻喇~hehe...另外disneyland真係得個睇字呢~因為啲野好靚, 但玩就麻麻了~ 黑雞: 比你捉到我有語病tim...

    回覆刪除