2007年7月17日 星期二

我的TVC_Clean&Clear (廣東話 及 國語版)

 


 

當時只是叫我地隨便講啲國語
因為會後期有人配返音
不過...最後發現竟然用返我地把聲...=..=
好在個時都無 "揸流灘" !!!
講國語時都好認真加!!! XDDDD

拍攝當日的休息時間我周圍行
有個老闆娘認得我在Biore個 "寸樣"
XDDD 好攪笑~

*partner Emily現在好像在某台當主持工作了~

*昨日活動的照片已追加~ ^^


13 則留言:

  1. 哈哈,,睇番d舊廣告, 覺得好得意!!!係咪陸續有黎呢????

    回覆刪除
  2. 糖醋鹽: 仲有兩三個咋~冰有咁多...XDDD 其實我想放哂廣末涼子啲廣告加! 因為我儲左好多!!! 不過應該無乜fans在香港吧... 大家都未必有興趣...

    回覆刪除
  3. 嗯....我有興趣睇你D多D囉.......快D快D...!!

    回覆刪除
  4. 李小姐:  唔好咁心急啦...

    回覆刪除
  5. 仲有無多d呀..?We are waiting for...

    回覆刪除
  6. 哦哦哦,,,原來係黎套,,,同之前個套,,個樣又有d 唔同woh

    回覆刪除
  7. "隨便講啲國語" 咁你係咪同佢講,「我唔係啲咁隨便嘅人~~」

    回覆刪除
  8. hahaha ~~ the cantonese one  ~~ hahaha ~~ u voice are so inch wor ~ hahahaha ~~ i like ur high pitch voice in the begining ~~ haha ~ ~ur 國語 ok wor ~ heheh ~~ i'm the 廣末涼子 fans lor ~ hehehe ~~

    回覆刪除
  9. when is that ad shoot ? hahah i like ur background ~~~ but what ar u doing ......... ?????

    回覆刪除
  10. 呀檸: 呢套成個八婆仔咁~ XDDD T: XDDDD 係呀係呀~我仲同佢講 :我份人好認真, 要求一百分!!! akira: 我都覺個景搭得好靚呢~我地係度試梗accessories lo...>< 當時都係18~19咁上下呢~

    回覆刪除
  11. 對廣東話版冇mud印象﹐反而對國語版好有印象!  請問係咪2003年年尾到2004年頭之間播架?  因果時我係大陸做野呀!  當時完全估唔到片中人係香港人lor!! 

    回覆刪除
  12. 你d 國語好 好啊,好過一些歌手用國語訪問,

    回覆刪除