2007年7月19日 星期四

TVC_EPS


今次呢個, 媽咪最喜歡我當中一個回望表面
事實上當拍攝時, 我練習左個表情好耐呢...
個個都話好自然哦~ ^v^ (雖然出場時間很短)
不過最尾...會見到我忍梗笑個樣...XDDDD

*男主角Marco_駱力煒已簽為中國星演員, 有點熟面口吧~  
地點是 HabourCity_Citysuper, 半夜拍攝...


21 則留言:

  1. 好勁呢 鄧小琳 妳post咁多妳d傑作出來 一定會get到好多fans啦!!! 我要做妳fans club會長!!

    回覆刪除
  2. 十六你係直系親屬沒資格做會長(指) 做就又我來做,話晒我細細個已經睇小琳姊的廣告大的喎,現在開始招收會員,會員費300元,十六就900大元!我遲D會貼我的戶口號碼出來的。

    回覆刪除
  3. 會費不如入落「兒童小琳癌病康復後行街睇戲食飯買野」基金啦 令「兒童小琳」直接受惠

    回覆刪除
  4. 16: 好呀多謝十六~ 咁你快啲比九百大元會費我, 咁我就可以買個袋喇!!! HEHE...

    回覆刪除
  5. 好睇呀,原來呢個都係你..

    回覆刪除
  6. 個感覺好攪笑!!個個廣告都見過,但係又唔知原來係你~~

    回覆刪除
  7. wa ~ that one is good wor ~?? where is this one ?? have 3D ka ~~ hahah ~~ 回望 i can't see u 回望wor ~ the shoot is panning and u look up and smile ? that one ? heheh ~~ u are really cashier feel ar ~~ hahah, but i don't think HK will have a cashier smile to u in teh supermarket ~~ XDDDDD

    回覆刪除
  8. hehe i mean when :P but where ~~ sorry ~ too exciting :P hahah ~~ siulam fans club ~~ ok wor ~~ XDDDD

    回覆刪除
  9. 睇唔出,原本係您!!!

    回覆刪除
  10. 十六:我都有這打算,但「兒童小琳癌病康復後行街睇戲食飯買野」基金不是只是你時供的嗎,還是把會費撥入去「上官救世基金」吧。

    回覆刪除
  11. 這個廣告就真係唔記得個個係你woh,,, 上官,,你個個咩救世基金ar,,,明明就係「千嬅cd,海報,收集基金」  

    回覆刪除
  12.  

    阿檸 :你沒有聽過愛千嬅得救嗎 ? 你仲咩咁了解我架,唔好啦

    回覆刪除
  13. hihi Phoebe,  this is Marco Lok!!!          Remember me?  We did the EPS tvc together.  I just happened to find out your blog from one of my friend.  I heard about your misfortuned and I feel really sorry for that!  Anyway, just want to let you know that I think you are really brave, and many of us out there really support you.  SO....  just like what you said...  DON"T EVER GIVEUP!!!!    If there is anything we can do for you, pls. let us know...   Also, even if you just wanted someone to talk to or come out for a drink, you can always find me and other models we know.              Also,  we can never choose or pick what comes in our lifes,  all we can do is to face and accept what we have in a positive way, and try to change it with our best courage and spirit.  So, pls. keep up your positive attitude!!!  And keep smiling like you did in the tvc!!!  (Always look on the bright side of life)         P.S.      hope you get well soon and see you in the near future!  Take Care

    回覆刪除
  14. Marco: 嘩~多謝關心呀~係咪Jessica比我個blog你加??? 因為我聽Jessica講佢識你, 搵日大家一齊出去玩吧~

    回覆刪除
  15. 我以前都好中意呢個廣告,原來收銀小姐是你。

    回覆刪除
  16. 呢個廣告都有留意,特別個cashier咁靚女,唔怪得覺得妳熟口熟面啦 祝妳以後健健康康

    回覆刪除
  17. 哎呀~~物哥個係你黎嫁~~唔知癲~ 不過佢地影得你好令女呀~~

    回覆刪除
  18. 你都拍唔少廣告,十六有無交會費比你啊

    回覆刪除
  19. 到此一遊 進來看看... 謝孟媛 - 謝孟媛中級文法 - 謝孟媛初級文法 - tvgame360 - 魔法24 - 向補習說再見 - wii超級瑪莉攻略 - 國中基測試題 - 無印套裝 -

    回覆刪除