2007年7月30日 星期一

金 毛 犬

唔知有幾多人知道昨日金毛咬傷主人單新聞?
我一向都係企係動物個邊
睇到呢單新聞後很傷心
對金毛很不公平...

金毛唔識打人, 唔識鬧人, 唯一就係用咬
佢見到自己好朋友比主人打罵, 出口相助都情有可願!
但點解佢咁做會換唻人道毀滅既下場???
咁有冇人會人道毀滅個個打罵史納莎既女人???
隻金毛之後都露出後悔的表情
但苦在不能說話, 未能為自己辯護...
又或許那女人不只打罵!! 可能是更嚴重!!!
但有人為金毛想過嗎?

唔公平!! 超級唔公平!!!
佢陪左你十一年了!!! 犯了一個錯誤就判死刑!!!
天呀...我看到想哭了!!!!

***

媽媽跟我說前幾天大陸也有單狗的新聞
說一老翁跟那狗相依為命
他們很窮, 但老翁總會跟牠分享他僅有的食物
有一天, 老翁在狗的身邊死去...
狗伴屍多天...直到被人發現
在老翁下土後...
那只狗跳崖自盡!!

天呀...(又天呀...)多感人的真人真事...
有時候狗犯錯, 也要看牠主人如何教導牠
給牠什麼榜樣...
你怎麼樣, 牠就會怎麼樣...

***

今天新聞看到以下令人開心的新聞~


一 隻 金 毛 犬 的 工 作 態 度

約 在 八 年 前 , 金 毛 尋 回 犬 Coffee 被 關 在 旺 角

寵 物 店 小 小 鐵 籠 內 , 店 主 恨 牠 是 蝕 本 貨 , 罵 牠 打 牠 , 「 養 到 你 咁 大 隻 都 賣 唔 出 」 !
狗 有 狗 命 , Coffee 1 歲 之 時 遇 上 救 星 。 妹 妹 不 忍 心 超 齡 寵 物 犬 經 常 被 人 「 藤 條 炆 狗 肉 」 , 以 8,000 元 把 牠 買 回 家 中 收 養 。 曾 經 很 倒 楣 的 金 毛 尋 回 犬 , 雙 眼 皮 , 硃 砂 鼻 , 金 睫 毛 , 一 身 忌 廉 色 長 毛 , 細 路 仔 的 眼 神 帶 著 笑 意 , 遇 到 行 雷 閃 電 , 非 要 我 攬 著 牠 才 能 停 止 抖 顫 。 夏 天 黎 明 以 後 , 太 陽 熱 力 把 長 毛 狗 叫 醒 , 牠 會 拚 命 抓 門 , 要 求 我 收 留 牠 在 冷 氣 房 多 睡 一 會 。
命 中 注 定 , Coffee 是 一 隻 不 平 凡 的 金 毛 尋 回 犬 。 為 免 牠 生 皮 膚 病 , 六 年 前 , 我 決 定 讓 牠 每 天 到 位 於 太 子 的 冷 氣 店 舖 上 班 , 並 且 委 任 牠 為 公 關 經 理 。


… … … … … … … … … … …


我 家 電 器 舖 每 天 早 上 10 時 30 分 開 門 , 晚 上 10 時 關 門 。 Coffee 有 司 機 接 送 , 準 時 返 工 , 準 時 放 工 ; 一 早 一 晚 , 爸 爸 媽 媽 駕 著 公 司 小 貨 車 , 牠 坐 在 兩 人 中 間 , 直 路 轉 彎 , 一 樣 穩 如 泰 山 。 剛 抵 達 , 狗 公 關 跳 車 一 馬 當 先 ; 舖 閘 開 , 牠 總 是 跑 進 店 內 的 第 一 員 。
正 式 營 業 前 , 工 作 犬 急 不 及 待 走 到 我 面 前 , 用 最 認 真 的 態 度 , 主 動 把 脖 子 伸 進 工 作 證 的 繩 圈 裡 , 跟 牠 頑 皮 貪 玩 的 個 性 , 判 若 兩 狗 。 對 Coffee 來 說 , 寫 有 名 字 、 職 位 、 相 片 的 工 作 證 , 意 義 重 大 。 沒 有 職 員 證 的 一 天 , 牠 會 無 精 打 采 , 死 狗 一 樣 。 我 發 現 , 有 工 作 的 狗 , 與 沒 有 工 作 的 狗 很 不 同 。 我 家 另 一 隻 不 用 上 班 的 史 納 莎 犬 , 就 沒 有 Coffee 的 積 極 與 開 朗 。




… … … … … … … … … … …


繁 盛 市 區 店 舖 裡 的 金 毛 狗 , 永 遠 讓 客 人 驚 喜 。 我 大 叫 : 「 有 客 人 ! 」 金 毛 大 使 就 會 立 刻 急 步 走 到 門 口 , 左 望 右 望 , 笑 著 搖 尾 迎 賓 。 小 孩 子 要 騎 在 牠 背 上 , 永 遠 笑 哈 哈 隨 著 牠 坐 下 來 而 滑 到 地 上 。
工 作 犬 有 智 慧 , 慣 聽 客 人 百 般 讚 美 , 懂 得 注 重 外 表 。 曾 經 在 炎 炎 夏 日 , 我 們 為 Coffee 剃 光 身 上 的 毛 , 暴 露 了 牠 豬 一 般 的 身 形 , 貪 靚 狗 居 然 自 我 躲 藏 一 星 期 才 肯 出 來 見 人 。
Coffee 畢 竟 是 頭 狗 公 , 午 飯 小 休 , 牠 坐 在 門 口 看 川 流 不 息 的 行 人 , 也 會 看 狗 。 動 物 天 性 , 遇 到 狗 公 , Coffee 不 客 氣 狂 吠 ; 遇 到 狗 女 , 登 時 奮 興 雀 躍 。 狗 也 會 防 範 自 己 地 位 被 取 代 , 所 以 , 客 人 帶 狗 朋 友 來 訪 , 公 關 大 使 最 初 熱 情 好 客 , 時 間 久 了 , 牠 會 對 狗 朋 友 監 視 , 甚 至 有 敵 意 。




… … … … … … … … … … …


放 一 隻 狗 公 關 在 店 裡  的 價 值 是 無 形 的 , 同 事 因 為 牠 工 作 特 別 開 心 。 金 毛 狗 的 故 事 , 一 個 傳 一 個 , 我 們 不 時 收 到 陌 生 人 電 話 : 「 可 以 來 看 看 Coffee 嗎 ? 」 客 人 不 會 為 看 狗 來 買 電 器 , 但 想 買 電 器 , 就 會 想 起 Coffee 。 媽 媽 估 計 , 一 半 生 意 由 狗 而 起 。
Coffee 不 遲 到 , 不 早 退 , 從 不 請 病 假 , 遇 到 拉 肚 子 , 向 倉 務 員 「 契 爺 」 哀 叫 幾 聲 , 就 有 專 人 帶 牠 出 外 解 手 。 每 晚 下 班 , 工 作 犬 躺 在 大 廳 一 邊 咬 狗 骨 , 一 邊 聽 我 們 閒 話 家 常 , 一 宿 兩 餐 , 有 食

無 工 , Coffee 是 個 快 樂 的 打 工 仔 。

6 則留言:

  1. sound so cute !!!!! :P actually my studio also have 2 big dog !!!! a very big one ~ if he stand up , they are taller then me , but they are still very cute ~ ~

    回覆刪除
  2. 眾生不平等嘛,唉

    回覆刪除
  3. 我既工作每日都要接觸狗狗。我覺得狗狗的性格同行為係好睇個主人教導的方法,今次事件其實主人都要負責任。不過香港有大部份人都唔係好識教導狗狗,最後咪變成呢D事件囉…所以養狗其實同養小朋友一樣有趣好多學問,養之前真係要清楚,唔係又多隻可憐狗狗囉

    回覆刪除
  4. 我本身是很怕大型狗隻的. 這則新聞內的金毛犬coffee, 的確很可愛, 討人喜歡. 希望做主人的, 都負上對狗狗的責任及愛心.

    回覆刪除
  5. 都很好,E家金毛以被人收養,啊洗比人,人道毀滅,
    不過要養動物的話,就要用心去養,因為他們是你家中的一位成員,唔好養了才後悔,我最憎的是,養了不久後,將他放棄,這些人毫無責任感的人,最可恥.
    Coffee 真是一隻好醒的狗狗,只要真心對他,他是知道,
    像本人的女王,早年在街中,見刓一隻應該是一個地盤完工後,放棄了這隻唐狗,於是帶回家中收養,又帶他去打針,取狗牌,可能這隻狗知道有好心人以養了自己,他對家中各人都照顧,每日準時叫醒女王返工,,而家中各人對它很好,如一家人,而家中的貓,他它會讓它先吃,最過癮是隻貓有時會去下佢,佢都由得它,所以養小動物,一定要出真心

    回覆刪除