2007年7月17日 星期二

Heroes 來港宣傳!!!



<< HEROES >> 超 能 人 下 月 來 港

以 超 能 人 為 題 材 的 美 國 劇 集 《 HEROES 》 在 當 地 大 受 歡 迎 , 第 二 季 快 將 在 美 國 及 香 港 等 地 播 出 , 因 此 監 製 Tim Kring 日 前 宣 佈 , 會 率 領 日 籍 演 員 Masi Oka 等 四 位 愛 將 , 下 月 28 日 來 港 宣 傳

東 京 造 勢




<< HEROES >> 第 二 季 將 於 收 費 頻 道 STAR WORLD 播 出 , 除 香 港 站 外 , 男 演 員 Masi Oka 、 Sendhil Ramamurthy 、 Greg Grunberg 和 女 星 Ali Larter 也 會 到 東 京 、 新 加 坡 、 巴 黎 等 地 造 勢 。

*****

哎吔好興奮呀!!!我好想見下佢地真人呀!!! >v<
可惜無Claire...T^T



Masi Oka (Hiro)



Sendhil Ramamurthy (Dr.Mohinder)



 Greg Grunberg (Parkman) 



Ali Larter (Jessica)


7 則留言:

  1. 我之前睇過雜誌有介紹過這套drama,,我都想睇,,,

    回覆刪除
  2. hahah ~~ never heard about that ~ may be i dont' have TV show at home :P hehehe ~~

    回覆刪除
  3. 呀檸: starworld會一日一集咁重播第一輯, 明珠就一星期一集, 遲啲會播加啦~睇啦睇啦~好正加!! 第二季都就出喇!!! akira: 我介紹比16睇, 睇到唔想訓呀! XDDDD

    回覆刪除
  4. 我之前都有留意明珠台有賣廣告ka,,不過好似要8月先做??

    回覆刪除
  5. 個肥佬唔係叫 parkman 咩 ?

    回覆刪除
  6. m: 係喎...打錯左tim... 呀檸: 唔知幾時呀...無留意~

    回覆刪除
  7. 女主角真是好靚

    回覆刪除