2007年7月21日 星期六

來自北京的妹妹_Nina

爸爸的好兄弟的女兒
今天開始到我家住上十多天
直至拿到ID card為止

前兩年也到過我家
當年十一歲
嘩真不可小看現在的小孩
思想真夠貼近...
我說很多她都懂呢~
特別是感情事...
還未有過感情生活的她也談得上口...
應該是電視劇的關係吧... 厲害

說別的
又是我好好練習國語的時候了
差了很多很多...
聽到妹妹反哂白眼...XDDD

****

唉昨晚跑步...
跑過頭了...
跑到十級胃痛...
痛到在廁所飲泣了一會... 
今天雙腳更是用不到力...上下樓梯有被棒打感覺...

量力而為...量力而為...


8 則留言:

  1. 第一!!! 小心身體ar,,做運動係好,,,但都唔好太過量woh,,, (我好似無咩資格講這些,,因為我死都唔做運動,,, ) 刨冬瓜ar,,,我都好耐無用law,,我同我d 台灣朋友好耐都無吹水,,所以都差左好多 =口= 就來唔記得哂

    回覆刪除
  2. 係呀...記得量力而為就好啦...小心身體啦..

    回覆刪除
  3. 保重!!保重!!

    回覆刪除
  4. 跑步傷氣架, 氣功可以養氣, 雙腳用唔到力梗係平時少運動, 小腿肌肉強度不足, 試下去做足部穴位按摩啦, 不過叫師傅主力做小腿, 一次就可以舒緩喇, 不過最好 consult 下16啦

    回覆刪除
  5. yeah ~~ becareful ar ~~ dont dp too much ~~ if too much is not help but bad for u ~~ nowaday , the kid it too 早熟

    回覆刪除
  6. 傻妹跑步時有出汗, 心跳快少許, 喘氣, 以上對初跑者一齊出現就夠ga la~~, 一日就打謝咗, 就無意息ga la

    回覆刪除