2007年7月30日 星期一

這兩天的活動



最近都帶帽子了, 好看嗎? 感覺涼快很多~
但...前天吃早餐...侍應跟我說 : 食咩呀細佬?
......



好可愛的 哈哈笑~~~



OOOMG!!!超型超酷 Transformer!!! 睇左未呀大家? 我認為是全年最好睇既戲哦!!!
好想再去睇多幾次...好想...

本想去合照, 但...我大人大姐...唔啦...哈哈~



Yeah Yeah Yeah!! I.T Big Sale!!!!!!!!! 兩對鞋都係五百幾咋!! 好開心!!!!!!!



第一次親眼看到這個...



媽媽弄了三盒飯盒...感覺好奇怪...因為在家很少何會見到呢個景象...哈哈~

***

昨天到九龍城 正宗印度菜館晚飯
味道不太好...有些淡得無味...又貴又細碟...



***

哎吔有人英國旅行回來了!!!
細心地挑了小木偶給我!!!
快啲送比我啦...好心急呀!!!
送比我時麻煩記得扮你拿手的 "小木偶廢話對白" (Sherk3內的那一段! XDDDD)


8 則留言:

  1. 我覺得幾好睇喎!! 我個時都有比人誤會架!!!不過豁出去啦,,,你得架!!!

    回覆刪除
  2. it's look ok wor ~ not bad ~ but ..... u look so tired wor ~~~ are u ok with everything ? yup ~ transfromer is super great !!!!! i really want to see teh Imax if they have it ~ i really wanna watch few more time also ~ Cooooool ~

    回覆刪除
  3. why the lunch box haev so little rice ??????? indan food is like that ka la ~~ so i don't like to have indan food , specaily at nite ~

    回覆刪除
  4. 侍應叫聲你做細路你即刻唔同transformer合照要做"大人大姐", 到三四十年後人地叫你阿姐我諗你又想做番"細路"了  戴帽好睇過戴頭巾喔

    回覆刪除
  5. 最近都帶帽子了, 好看嗎?Ans:你戴乜都好睇. 侍應跟我說 : 食咩呀細佬? Ans:唔係呀,其實佢係想講:(食乜呀,老細?)佢一時間口快快掉轉咗講咋,信我.

    回覆刪除
  6. Akira: have IMax version ma???? i want to c too wor!!! 黑雞: 係?! 唔似 細佬 咩? 哈哈~ 新幹線: 我信你! 我都係咁諗!!! 哇哈哈哈!!!

    回覆刪除
  7. 細佬!!!!我的樣子看上去好像容光煥發了不少啊!!!

    回覆刪除
  8. D哈哈笑好好笑

    回覆刪除