2007年7月16日 星期一

玩帆_再一次的不順利!!! + 龜B



人生第一條釣的墨魚!!!




谷到就爆的小雞泡!!! 個樣好可愛加!!! 仲會 "咕咕"咁叫~



可惡的鯊魚旗!!!close到星期日呀啲centre!!!



特別拍攝的 咀喪樣...XDDDD



超好天氣不能下水, 實在太可惜!!!!!!!!!



強而有力的雙臂!!! 呢隻係B仔~



食到一面都係草~




比人圍...好受歡迎...什至有呀媽叫個女 "騎上去影相啦~"
痴線...隻龜你加?!



好為食! 我迫佢同我合照但佢就掛住啲草!!!
好重呀...你睇我"手胍起展"!!!



抱B仔回家 lu~ 腳仔fing fing~好鬼得意!!!



我係度玩梗 蚯蚓...B女來襲?! (我勁鐘意呢張相喎~)



B女~ 見到佢條脷嗎? XDDD

*****

晨咁早起身入大尾篤玩帆
點知無風...
就去左釣魚...
今日勁呀!釣到兩條雞泡, 幾隻crabs, 一條泥"鰻" 同一條墨魚~
嘩第一次釣到墨魚呀!!勁興奮!!!
落左水仲一邊噴墨一邊走!!!
(我簡直係大驚小怪...)
至於crab係好好玩囉~見到佢地好為食!! 係咁用鉗去拑隻蝦!!!
釣左上唻之後佢地仲食梗
原來佢地係用鉗去拑開啲殼攞啲肉出唻放入口
食相好斯文呀!!! 好好好可愛!!!

好啦...好大風啦...
吃過午飯, 一點centre過左lunch hour我地再去過
點知...原來仲掛梗鯊魚旗!!!
摸門釘!!!

上一次就因為無帶 log book...
唔通個天唔比我玩???

心灰灰的...到Burn的家玩龜...及陪他放龜...
原來龜B們已經三年沒有出過門喇!!!
因為Burn平時一個人是不會帶牠們出去喇...
比人圍觀...同係咁食草~可愛到爆!!!
很喜歡周街坐周街走的感覺哦...
赤腳周圍走~
好像回到兒時一像...

*又黑左...=..=

(*可到20070716 album觀看可愛龜B相~)


12 則留言:

  1. 黑左咪好囉 妳唔係鐘意咩?

    回覆刪除
  2. 16 你唔明ka la,,, 我地又想黑得型仔,,,(但係會出雀班) 又想白得亮麗,,,,(要反光個隻),,,好矛盾好矛盾

    回覆刪除
  3. 又去左外面玩呀?好羨慕呀!一定好開心喇!

    回覆刪除
  4. when girl get a bit tan is good ~~ sporty ma ~ and tan skin is good ~~ help to be more health ~hehehe hehe i also wanna play 帆, but i dont' know how ~ hehe but in this weekend play some water sport ~~ not bad ~ hehehe

    回覆刪除
  5. 16: 鐘意呀~不過唔平均呢...= = cindy: 無野做嘛...唔玩仲可以做咩...>< akira: 學下囉~不過個邊玩好貴吧...

    回覆刪除
  6. 墨魚好味嘛?......

    回覆刪除
  7. 穴居老人葉德龑: 我...釣完會放返走加~

    回覆刪除
  8. 李小姐: 唔...係好核突同污糟既...所以我係用條樹葉 "玩" 佢! XDDD

    回覆刪除
  9. 好大隻龜,,,,,,,,,養左幾多年呢?????? 帶佢出去行街街,會唔會好重ka?

    回覆刪除
  10. 呀檸: B仔養左7年, B女就6年半, 都好重加...我拎起唔夠三秒就頂唔住了...=..=

    回覆刪除