2007年7月11日 星期三

逼得太緊

情人當然愛情人 長和深不要去問
纏綿怎可給催促誕生

是我 共你逼得太近 你間中想一個人
跟你早應該要 如遠若近

我今天知不應該 手機中要你示愛
纏在附近令你 沒自由出外
我是活該 逼迫你被深愛
一不滿意淚落下來 嚇得你要分開

如我知錯 可否乃念最初
再苦都快樂過 要告別懲罰我 怎可
你 太重要使我 淚亦落得多

見要見得多 假使感覺被折磨
能減少點愛 是否原諒我

情人總想吻情人 然而不可變責任
如勤工獎怎得到快感

是我 為你早戀上癮 成為熱心的怪人
不再值得一吻 和你未襯

我今天知不應該 手機中要你示愛
纏在附近令你 沒自由出外
我是活該 逼迫你被深愛
一不滿意淚落下來 嚇得你要分開

如我知錯 可否乃念最初
再苦都快樂過 要告別懲罰我 怎可
你 太重要使我 淚亦落得多
見要見得多 假使感覺被折磨
重新開始過 越愛得輕頗

Ho wow Ho wow Ho wow

如我知錯 請親我像最初
再苦都快樂過 太多愛便嫌我 那可
我 我願意改過 懶計較清楚
那個愛得多
 青春不怕被蹉陀
自尊心都放開 認錯

*****

完全寫出了...
女性在愛情上的無奈...

"一不滿意淚落下來 嚇得你要分開"
有邊個女人唔易喊呢...但女人一喊,啲男人就覺得煩...

"能減少點愛 是否原諒我"  "太多愛便嫌我 那可"
女人好愛一個男人時, 就會變得"多事", 亦係男人討厭的事...
如果個個女人唔會咁對你? 咁好大機會佢根本唔愛你囉...

"我 我願意改過 懶計較清楚
那個愛得多
自尊心都放開 認錯"
女人為左唔想同自己鐘意既人分開, 就會放下自尊
去認錯...但錯既根本未必係佢自己...
唉...

 


9 則留言:

  1. Sorry..比較背 ...這是否一首歌嚟ga??

    回覆刪除
  2. 點解咁大感足既?? 無事ar ma??????/

    回覆刪除
  3. LionMan:係呀~Kary ga~ biglemoncola: 無事~只不過歌詞寫得好嘛~^v^

    回覆刪除
  4. ......作為男性都有好大感觸

    回覆刪除
  5. ''活得比你好''的歌詞都好到[十年前的歌]

    回覆刪除
  6. from the lyric, i can see it is very touching song ~~ but i never heard about it ~ hehe ~~ so  some part feel so funny ~~ XDDD ~~ "Ho wow Ho wow Ho wow" it make me think about 少林足球 XDDD well~~ idon't know ~ actually not only girl la ~ if the boy love the girl too much ~ the girl will be scare away or feel  煩 also ~ sigh ~ i really dont' understand how it work ~ love is hard to understand la ~~ sigh ~  

    回覆刪除
  7. 到此一遊 進來看看... 海賊王 - 魔法24 - 國中基測試題 - xbox 360遊戲片 - wii遊戲片專賣店 - wii遊戲下載 - 謝孟媛初級文法 - 謝孟媛 - 民視文化 -

    回覆刪除