2007年7月21日 星期六

葛量洪覆診

唉...Dr. Yeung話QM無人同佢contact過呢...
佢今日都係第一次睇我上次照左成萬二蚊既PET Scan...
有冇攪錯呀...

不過Dr.Yeung講啲野成日都同QM唔同
QM話我得三粒野, 但Dr.Yeung話我每個肺葉都有好多細點
所以如果要全部cut哂根本無可能
所以佢suggest唔開刀

咁我問, 但我chemo完都仲有啲粒粒係度喎
佢話咁有可能係啲藥對佢唔起作用
又or啲藥已經stop到佢, 而佢亦唔會再大

*根本無答過嘛...意思只是..."觀察住, 有事先再算", 嘩...但一有事起上唻就真係有事加喇bor...

所以又要等...等下月中到QM覆診...唉...心急屎人咩...


沒有留言:

張貼留言