2007年7月28日 星期六

中學時期常去午餐的 "日本野"

位於新港城
讀書時成日唻食lunch
人生第一個吉列豬飯就在這裡發生!
自此便愛上了~至今!!!

味道依然...普普通通~XDDD

我們在講鬼古, 又驚又笑...講到人地都打烊了...
*原來我中學時期見過鬼加!!! 但我既 無記性 令我徹底地忘記了!!!



這支手信...過期了...可惜...
*大大支益力多~



我對這只貓無感敏呀!!! 難得!!!
超靚超可愛!!! 比我地玩到傻!!!
一人攻擊佢一邊! 佢忙到都唔知捉邊邊好!!! XDDD




From APM
個天太靚了...
最近天氣好得很!!! 藍天行動成功了嗎???





沒有留言:

張貼留言