2007年7月31日 星期二

體諒你身邊最愛的人

愛有多少,付出也要有多少,
愛情不是單行道,
他﹝她﹞的好更不是理所當然。
生氣時,想想他(她)的可愛,
抱怨時,想想他(她)的委屈,
冷戰時,想想他(她)的溫暖,
兩人都懂得付出,愛就會久遠……
畢竟,真心相愛並不容易,不要輕言別離,
「送心愛的人回家;哪裡都順路」。

15 則留言:

  1. HIHI 小琳, 我是JU, 其實我一直只係知道你叫Phoebe, 知道你有blog係yahoo都係最近的事, 所以add左你!真係好耐冇見!你要加油呀!仲有你個banner點整架? 我都係最近先寫blog。得閒去我個blog睇下...覆我回應啦

    回覆刪除
  2. XDDD 做咩突然間會有一班model agents既朋友一次過唻睇我個blog gei?? 係邊個發起加?? 好想知道... ar Ju: 係呀...用小琳個名好似娘左啲嘛...phoebe都係因為做野先改加咋~自己都唔係咁鐘意...已經無用lu~keke...至於個banner, 要將張相resize and crop到個banner size, 係版面編輯到整就得加喇~^^唔識再問我啦~

    回覆刪除
  3. 「送心愛的人回家;哪裡都順路」 就憑e句 以後冇得唔送女友番屋企!!

    回覆刪除
  4. 要珍惜身邊所愛既人,,要知道,有緣能在一起已經十分之難得了.

    回覆刪除
  5. SO TOUCHING! thanks a lot.

    回覆刪除
  6. 「送心愛的人回家;哪裡都順路」這句好駛好用呢

    回覆刪除
  7. 睇多次,好感動.

    回覆刪除
  8. 不如你地快些結婚吧,比個機會16全職照顧你.

    回覆刪除
  9. 對哬...給16一個機會吧!!!

    回覆刪除
  10. "十年修來同船渡, 百世修得共枕眠", 其實能做網友已是緣份, 更何況是身邊最愛的人  你看看九巴16號巴士總站係去邊樹, 咁你就知16同你係幾有緣勒 - 「送心愛的人回家;搭16都順路」  <- 16說的

    回覆刪除
  11. 喂喂Siu Lam,好多人問你喎,唔好避唔答喎..呵呵.!(just a joke)

    回覆刪除
  12. 應該都是大家互相體諒,

    回覆刪除
  13. 多謝晒呀
    講我好好呀,等我都話比我+1知先
     

    回覆刪除